Günümüzde, “değişim” kelimesini telaffuz ettiğimiz zaman anormal tepkilerle karşılaşmıyoruz veya değişimi, risk alınması gereken bir olgu olarak görmüyoruz. Bu tabuyu yıkmak ise, toplumumuzun yıllarına maal olmuştur. Teknoloji ve dijital dünya varlığını, her alanda hissettirdikçe değişim ve dönüşüm de bizler için kaçınılmaz olmuştur. Her geçen gün yeni çıkan bir ürüne şaşırmaktan çok, daha iyisi ne zaman çıkar diye beklenti içine girmemiz ise, değişim kelimesini hayatımızın bir parçası haline getirmemizden kaynaklanmaktadır. Eskiden ürktüğümüz, risk almaktan çekindiğimiz ve değiştirmemiz gereken ne varsa, onları anında değiştirmemiz teknoloji çağının, bizlere yaptığı güzel bir jesttir. Böylece değişim ve dönüşüm her sektörde olduğu kadar ev tekstilinde de ilgi ve merakla karşılanmıştır.
Değişiminin ev tekstili sektöründe de hızla vücut bulması en çokta tüketicileri heyecanlandırmıştır. Sektörün geniş bir kitlesi olduğu için her çıkan ürün ilgiyle karşılanmıştır. Bunun sebeplerinden biri ise, tüketicilerde var olan “ömürlük veya evladiyelik” olarak nitelendirilen ürünleri ömrümüzün sonuna kadar kullanma zorunluluğumuzun bitmiş olmasıdır. Evlenecek olan genç kızların sandıklar dolusu olan çeyizleri, yıllarca saklanır naftalin kokuları tüm ürünlere sinene kadar o sandıkta kalırdı. Şimdi ise, sandık hazırlamak bir yana dursun evlenirken yaptığımız alışverişlerin yanı sıra, evlendikten sonra bile ev tekstili ürünlerini tüketme isteğimiz önlemez bir şekilde yükselmiştir. Her geçen gün yeni battaniyeler, pikeler, nevresim veya sunumda kullanacağımız diğer ürünlerin üretilmesi, hepimizi ev tekstili sektörüne sıkıca bağlamıştır. Biz kadınların yeniliği ve değişimi sevmesi, battaniyelere, halılara, kilimlere, kırlentlere, nevresimlere ve daha nice ev tekstili ürünlerine de olumlu bir şekilde yansımıştır. Bu yansıma, üreticilere şeffaf bir şekilde geçmiş ve sektörün kalbi her geçen gün daha üretken bir şekilde atmaya başlamıştır. Sektörün bu denli hızlı olması, her sektörde bir rekabetin varlığı, ev tekstilini daha da iyileştirmeye yetmiştir. Böylece, “Koş yoksa düşersin! “ mantığı, rakiplerinin gerisinde kalmadan, tüketicilerin talebine anında cevap verilmesi gerektiğini tüm sektörlere yansıtan bir kavram haline gelmiştir. Ev tekstili de, bu kavramı benimsemiş ve her gün daha hızlı koşarak kendinden istenen talepleri doğru anlayarak, üretime geçmiştir.
www.battaniye.com.tr gibi yeni nesil bir üreticinin varlığı ise, ev tekstili alanının güzel bir kazanımı olmuştur. Her geçen gün farklı battaniyeler, nevresimler, şallar, halı örtüleri, halı ve kilimler piyasaya sürerek, sektöre güzel bir yön vermektedir. www.battaniye.com.tr’nin hem üretici hem de online satışı olan bir firma olması ise, yeni çıkan ürünlerin takibini sizler için oldukça kolaylaştırmıştır. Siteyi her gün hatta her saat başı takibe alırsanız bile, yeni çıkan ürünlerden anında haberdar olabilirsiniz. Belki de, kafanızda tasarladığınız o yumuşacık battaniye, ya da desenleri tam da size göre olan nevresimler ya da dekorasyonunuza yön verecek o halı www.battaniye.com.tr’dir